Search a job


Stay in touch

Geschiedenis

Xpertize is ontstaan in 2006 uit het beraad van rekruteringsspecialisten, die teleurgesteld waren door de onbeweeglijkheid van bestaande spelers en uitgedaagd werden door de opkomst van nieuwe trends.

Bewustzijnde dat de private (Facebook), professionele (LinkedIn) en gemengde (Twitter) sociale netwerken de rekruteringswereld zouden veranderen, hebben ze een bedrijf en een platform gecreëerd om deze nieuwe trends optimaal te kunnen benutten.

Vincent De Meerleer, Cédric Van Kan, Axel Lannoy en Grégory Centner hebben samen Fill the Gap SA opgericht. En ze hebben een platform (www.Xpertize.be) ontwikkeld, dat de selectie van de kandidaten vereenvoudigt door degenen te belonen die vacatures delen met hun netwerk.

Na drie jaar van activiteit, heeft de onderneming zijn gemengde aanpak (head hunting & social hunting) geformaliseerd en werkt samen met zowel grote bedrijven als KMO’s, met de nadruk op functies in de Financiën, IT, Marketing & Communicatie en Consulting.

In 2010, heeft Arkafund (Corelio) participatie genomen in de onderneming. De geloofwaardigheid van een erkende en doorgebroken mediagroep met nieuwe technologieën, biedt de onderneming nieuwe manieren aan om zijn missies en aanpak bekend te maken, de database van zijn Connectors (Xpertize-ambassadeurs die aanbiedingen via hun netwerk verspreiden) uit te breiden, en nieuwe klanten aan te trekken.